Subject: Selgituspalve poliitreklaami määruse kohta
From: <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>, "Kirsika Nigul - AKI" <[email-masked]>
Cc: "Diana Lints" <[email-masked]>, "Helen Rohtla" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 10:21:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palume AKI abi poliitreklaami määruse tõlgendamisel andmekaitsenõuetest 
lähtuvalt.

Korraldasime oma liikmetele eile seminari, et tutvustada poliitreklaami 
määrusega reklaami avaldajatele lisanduvaid nõudeid ja kohustusi, ning selle 
käigus esitati meile küsimus, millele me ei osanud vastata, kuid millele 
kiire vastuse saamine on meediamajadele väga oluline.

Jutt käis reklaami sihtimisest ning sellega seotud täiendavatest 
kohustustest, piirangutest ja läbipaistvusnõuetest.

KÜSIMUS: Kas vaikimisi reklaamimootori töö – kus reklaame lihtsalt 
serveeritakse, aga sihtparameetreid ei ole valitud – loetakse sihtimiseks 
või mitte?

Kas AKI saab kinnitada, et reklaamiserveri kasutamine (ilma sihtrühma 
määratlemata) ei kvalifitseeru poliitreklaami suunamiseks poliitreklaami 
määruse mõistes?

Lisan meili saajate hulka ka TTJA esindajad.

Lugupidamisega

Väino Koorberg

5032454

Väino Koorberg

Tegevjuht - CEO

Eesti Meediaettevõtete Liit

Estonian Association of News Media Enterprises

www.meedialiit.ee <http://www.meedialiit.ee/>